Activitats extraescolars: quines comencen i quines no

Benvolgudes famílies,
com encara no hi ha un número d’inscrits suficient per totes les activitats extraescolars, el dia 16 de setembre només començaran les activitats que us detallem a continuació. Les altres començaran el dia 30 de setembre si hi hauran suficients participants.
Us recordem que trobeu tota la informació a la pàgina Extraescolars 2019/20

Eurostage a partir de dilluns 16 de setembre

  • Servei d’autobús: dilluns i dimecres
  • Tennis: dilluns i dimecres
  • Iniciació a l’esport: dilluns i dimecres


Meca

  • Teatre: com només hem rebut 2 inscripcions, la classe de teatre començarà el 30 de setembre si s’arriba a un mínim d’inscrits.
  • Mecanografia i Informàtica: de moment no hi ha cap inscrit

Inlingua a partir del dimarts 17 de setembre (anglès al migdia)

  • P5: dijous
  • 1er: dimarts i dijous
  • 3er: dimarts i dijous

Tots els altres nivells i llengües (francès i alemany a la tarda) començaran l’1 d’octubre si s’arriba a un mínim d’inscrits.

Per a que els grups siguin homogenis per edat i coneixements, els alumnes de diferents cursos no vindran incorporats a les classes que ja tenen un mínim d’inscrits encara que es quedin sense poder realitzar l’activitat.

Si esteu interessats a les classes de llengua així com a les altres activitats extraescolars us demanem si us plau que realitzeu les inscripcions el més aviat possible.

Gràcies per l’atenció

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s