Menjador i acollides

Contactes

INFORMACIÓ SOBRE LA CONTRACTACIÓ DE SERVEIS

Horaris:
L’horari habitual de menjador durant el curs escolar serà de 12.30 a 15.00.
L’horari dels dies de jornada intensiva serà de 13.00 a 15.30.
L’horari d’atenció a les famílies serà de 09:00 a 09:30 h. del matí. Aquesta serà telefònica. Per a situacions excepcionals, s’haurà de concretar cita prèvia.

ALTA SERVEI DE MENJADOR PER ALUMNES NOUS

Per tal que totes i tots estiguem a punt quan arribi el moment, us adjuntem un  un link en el que us explica com descarregar-vos l’APP i donar d’alta els vostres fill@s.

Link instruccions app

Si durant el procés teniu qualsevol entrebanc, us demanem que envieu un correu a app@camposestela.com i us contactarem el més aviat possible.

ALTA/CONTINUITAT ALUMNES USUARIS DEL CURS PASSAT

Si ja teniu l’app descarregada, nosaltres farem el canvi de curs, i us mantindrem el mateix patró i contracte que teníeu. Si voleu fer algun canvi, sigui de fixe a esporàdic o a l’inrevés, o de dies que fareu ús del menjador, heu de comunicar-ho a través d’un missatge per l’app.
Si no teniu l’app descarregada del curs passat, però heu fet ús del menjador, heu de descarregar-la, i amb el vostre nif i mail, recuperar la contrasenya per poder utilitzar-la. Recordeu que, amb la situació sanitària actual, els accessos de pares i mares a l’escola estaran restringits al setembre, per tant, treballar amb l’app us serà molt útil.

ÚS SERVEI MENJADOR:
– No es pot fer ús del menjador amb pendent de pagament de cursos o mesos anteriors.
– Els alumnes que utilitzen el servei de menjador han de respectar la normativa de menjador. Cap alumne podrà marxar del menjador sense justificació i notificació prèvia.
– Les famílies rebran un informe periòdic d’hàbits i comportament per escrit per a tots els alumnes.
– Us demanem que adeqüeu l’horari d’administració de medicaments a fora d’hores de menjador. En cas que això sigui impossible, contacteu amb la coordinadora i porteu-li la prescripció del metge.
– Els alumnes amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries han de lliurar el certificat mèdic actualitzat a la coordinadora.
– Els dies d’excursió es facilitarà un PICNIC a tots aquells alumnes fixes de menjador. En cas que no es vulgui, han de comunicar-ho al servei de menjador amb un mínim de 2 dies d’antelació.

Serveis i preus:
Preu fix (mínim 3 dies a la setmana. sempre els mateixos); 6,50 €
Preu esporàdic (avisa el dia que es queda). ; 7,15€

Els usuaris fixos que no assisteixin al menjador han d’avisar abans de les 9,45 h per poder gaudir del descompte del preu del menú.
Als alumnes inscrits com a becats, no se’ls aplicarà la beca fins que no rebem la confirmació de la mateixa per part de l’escola.
En el cas de que s’anul·li una excursió per mal temps, els nens que portin el menjar de casa seva, se’ls hi cobrarà la part del monitoratge.

Domiciliació de rebuts:
Les quotes es domiciliaran el dia 1 de cada mes, i inclouran els usos del 1 al 30/31 del mes vençut.
En cas de devolució d’un rebut s’avisarà la família perquè realitzi un ingrés o una transferència bancària. Aquest ingrés es pot fer directament des de l’APP, o bé al banc i portar el comprovant bancari a la coordinadora del menjador.
Cada rebut retornat es penalitzarà amb 5,50 €, en concepte de despeses de gestió de la devolució.