Seguim amb La Marató!

img_1333Benvolgudes famílies,
en els últims dies amb fet molta feina per La Marató i volem donar les GRÀCIES!
A la doctora Maica Barreiro que durant tota la setmana ha fet unes conferències sobre la malaltia pels nens a partir de 3er molt clares i complertes.
img_1523

A la Chus Diáz que ha organitzat uns tallers de manualitats per grans i petits que han tingut molt d’èxit gràcies als nens i al als pares que hi han participat.


A l’empresa Esplais Lúdics i als nens de l’extraescolar Som Artesans que han dedicat unes quantes tardes a fer manualitats per el Mercat Solidari.

Mireu quines preciositats!

img_1617

2016-11-25-21-08-43

Tot això ho podreu comprar a la parada de La Marató que organitza l’AMPA de l’escola a la Fira de Nadal el proper 18 de desembre!

Gràcies als nens que han participat a l’entrevista de El Primer Café de Ràdio Arenys, a l’Elena Viu que s’ha desplaçat fins a Sant Vicenç i a Ràdio SantVi que ens ha deixat utilitzar les seves instal·lacions.

img_1581
La podreu escoltar aquest dimecres 30 a partir de les 9.00
I també penjarem el podcast!

Aquest és el programa de les properes activitats

Diumenge 4 de desembre a les 11.00 al gimnàs de l’escola

Ballem per La Marató! Classe de Zumba per adults i nens. Preu 1€ per persona.
Per apuntar-vos envieu un email a ampaweb@escolasjordi.cat o aviseu la mestra de l’extraescolar de dansa

Dissabte 17 de desembre de 10.00 a 12.00 al gimnàs de l’escola

Primera trobada d’Aikido infantil i Juvenil A.C.A.C.
Hi participen els nens i els adults d’Aikido i esteu tots convidats com a públic!

Tot seguit a partir de les 12.00: Classe de defensa personal per a adults a càrrec del Pedro Cano!
Preu de la classe 1€ per persona
Per apuntar-vos envieu un email a ampaweb@escolasjordi.cat o aviseu el Pedro

Diumenge 18 de desembre a partir de les 11.00 a la Plaça del Poble

MERCAT SOLIDARI PER LA MARATÓ amb venda de pastissos, llibres de segona mà, tómbola de trastos, taula de manualitats i gran sorteig final de paneres!!
Comptarem amb la presència dels gegants i dels capgrossos de l’escola i amb una cantada de Nadales de la coral Som Veus de l’escola de música L’Oriola

Aprofitem per agrair tots els comerços del poble que ens estan donant suport amb vals de compra i productes per aquesta iniciativa.

Seguim Amb la Marató!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s